----- המחירים המוצגים הם לרכישה באתר בלבד ----- המחירים המוצגים הם לרכישה באתר בלבד ----- המחירים המוצגים הם לרכישה באתר בלבד -----

בריכת מלבנית – Bestway בסט וואי – דגם 56402 גודל 239X150X58 ס”מ

מידע נוסף:

בריכה מלבנית 239X150X58 ס”מ

בריכה זו שייכת למשפחת הבריכות המלבניות הכחולות, יריעת הבריכה מורכבת משלוש שכבות, שתי שכבות חיצוניות של PVC ושכבה אמצעית של רשת פוליאסטר. מבנה זה נותן חוזק ליריעה מצד אחד ומקנה לה גמישות מצד שני. רשת הפוליאסטר הינה צפופה ועבה. לבריכה זו ניתן להוסיף מערכת סינון בכדי לסנן מרחפים במים ולעזור בסחרור המים, דבר שיביא לכך שהכימיקלים במים יתפזרו בצורה אחידה בכל חלל הבריכה.
מפרט הבריכה ומרכיביה עלולים להשתנות על ידי היצרן ללא הודעה מוקדמת. הבריכה מגיעה כסט מושלם חתום באריזה. ניתן לראות את מרכיבי הסט על האריזה במעמד הרכישה.
לבריכה זו ניתן לחבר מערכת סינון, היא מצוידת בפתחים בדופן אליהם ניתן לחבר צנרת לצורך סינון וסיחרור המים.

פרטים טכניים:

  • גודל: 239X150X58 ס”מ

אזהרה:

הבריכה מכילה כמות גדולה של מים, בדגם זה יהיה עומס של יותר מ-520 ק”ג למטר מרובע. את הבריכה יש להתקין אך ורק על משטח מהודק, מפולס ויציב, התקנת הבריכה על משטח חולי עלולה לגרום לחוסר יציבות של הבריכה. את הבריכה יש להתקין משטח נקי מעצמים חדים או בולטים, אבנים משתלבות או משטחים לא אחידים. מומלץ לבודד את הבריכה מהשטח עליו היא מותקנת בעזרת מצע ספוגי כזה או אחר לשמירה על קרקעית הבריכה. אסור להתקין את הבריכה על גגות, מרפסות, פלטפורמות מוגבהות ודקים למינהם, יש להיוועץ במהנדס בניה או קונסטרוקטור בכל מצב בו אתם רוצים להתקין את הבריכה שלא על הקרקע. במידה ומחברים לבריכה מערכת סינון, אסור להפעיל אותה כאשר ישנם אנשים במים. יש לדאוג לחיטוי מי הבריכה על פי ייעוץ והדרכה של איש כימיקלים מוסמך.לאחסן את הכימיקלים במקום בטוח והרחק מהישג ידם של ילדים. יש למנוע גישה של ילדים לבריכה כאשר הבריכה אינה בשימוש. יש להשגיח על ילדים בכל זמן בו הם שוהים בבריכה ובמרחק של טווח יד וגישה מיידית בכל רגע. בגמר השימוש בבריכה יש להוציא כל משחק ממי הבריכה וסביבתה בכדי למנוע את רצון הילדים להגיע לשם.

מותג:

425.00

המלאי אזל

סוג ועלות משלוח: 10 ימי עסקים - 180 ש"ח
קיימת אפשרות לאיסוף עצמי.
למה כדאי לקנות אצלינו:
אייקון אחריות יבואן
אייקון משלוח מהיר
אייקון תשלום מאובטח
אייקון קנייה חכמה
שתף בפייסבוק
שתף בווטסאפ

מה אומרים עלינו בגוגל

בטר המרכז לבניה עיצוב הבית והגן - טירת כרמל Iconבטר המרכז לבניה עיצוב הבית והגן - טירת כרמל

קרן היסוד 9, טירת כרמל

4.8 54 reviews

  • גיא בן ציון ★★★★★
    מחירים זולים שרות אדיב ואמין
    חניה נוחה
    פשוט חוויה קניה יש הכל מהכל
  • meir shitrit ★★★★★
    חנות מיקצועית מחסיקה מוצרי סיקה.מחירים נוחים שירות אדיב ומיקצועי.מגוון מוצרים רחב.
  • Arthur Kiyanovski ★★★★
    אחלה חנות, יש בה כל מה שצריך בחנות מהסוג הזה. נתתי 4 כוכבים במקום 5 בגלל שמשום מה בכל הפעמים שהייתי לקח זמן יותר משהייתי מצפה לשלם בקופה. משהו שם לא מתקתק כמו שצריך, תמיד נתקעים, אין את הקוד הנכון, לא מוצאים את המוצר במסד הנתונים לא יודע … More מה.
  • ינאי ל ★★★★★
    חנות מצויינת לקבלן, לטכנאי, להנדימן וכמובן למתחילים.
  • Zion Shmul ★★★★
    יש שם את כל מה שאתה רוצה, שירות אדיב, מחירים סבירים.
  • משה שפירא ★★★★★
    הכל מסודר עם מדבקות מחירים
    כייף לקנות פה
    מחירים טובים
  • אורן לזרוף ★★★★★
    שרות מעולה פתרון לכל תעלומה

הצג את כל הביקורות הוסף ביקורת

דילוג לתוכן