----- המחירים המוצגים הם לרכישה באתר בלבד ----- המחירים המוצגים הם לרכישה באתר בלבד ----- המחירים המוצגים הם לרכישה באתר בלבד -----

דק דגם – במבוק Better בטר

מבוא של ייצור גידולי במבוק

זהו המראה החדש ביותר להכות את תעשיית ריצוף! מיוצר על ידי לקיחת קווצות (רצועות קטנות) של במבוק ו fusing אותם יחד באמצעות חום, לחץ קיצוני פתרון שאינו רעיל. זוהי קומה ידידותית לסביבה מאז שום דבר לא מבוזבז בתהליך זה הייצור. יתרון נוסף של גדיל ריצוף במבוק ארוגים היא העובדה כי צבע פועל לחלוטין דרך הרצפה כולה. זה חתיכת אחד מוצק של במבוק אז אם זה היה שבב, סביר להניח שאתה לא שם לב זה כמו סוג אחר של ריצוף. התוצאה הסופית היא רצפת במבוק יפה שיש לה מראה ריצוף עץ והוא גם עמיד מאוד, הקושי הממוצע של הלוח הוא 3,500 עד 4000 ק”ג. זה כמעט הלוח הקשה ביותר על הפלנטה.

להלן הפרטים תהליך הייצור של גדילי ארוג במבוק הרצפה מעצי במבוק כדי לסיים את הרצפה הרצפה.

1. עצי הבמבוק ששימשו את הבמבוק הארוג, הוא בן 5 שנים, ויער הבמבוק נשלט בסין תחת השלטון, יש לוח זמנים קפדני של גידול ומבוק של עץ במבוק, וכך נוכל לעשות שימוש טוב יותר בחומר הירוק …..

2.חקלאי חותך את עצי הבמבוק הבוגרים ומוכר את מוטות במבוק ליצרני מוצרי במבוק, בעוד העלים והענפים משמשים להכנת מטאטא או שימוש אחר.

3.לאחר שהמפעלים קונים את מוטות הבמבוק מהאיכר, הם מתחילים לעבד אותם, תחילה הם חותכים את מוטות הבמבוק באורך תקין, בדרך כלל הם חותכים את הקטבים באורך 1940 מ”מ, ואורך זה הוא האורך הפופולרי ביותר לקומה האחרונה אורך 1850 מ”מ.

4.לאחר קבלת 1940mm מוטות ארוכים במבוק, השלב הבא אנו לפצל את מוטות במבוק לרצועות גלם רבים באמצעות מכונת פיצול.

5.רצועות הגלם מכילות את הקנה במבוק הפנימי ואת העור הירוק העליון, אשר אינו נחוץ, ולכן חלקים אלה חייבים להיפטר על ידי המכונה, לאחר דחייה של הקשרים ושל העור, רצועות הבמבוק מופיעות בצבע בלונדיני טבעי.

6. לאחר שקיבלנו את פסי הבמבוק קטנים כמו גדילים, אנו שולחים כמה גדילי במבוק לתוך הבריכה הלבנה כדי לחלץ עמילן ומרכיב אחר, וזה יהיה על ביצוע צבע גוון בלונדיני טבעי, ואנחנו גם לשלוח כמה גדילי במבוק ל תנור carbonizing כדי לחמם אותו על ידי קיטור כדי לקבל את צבע הקרמל, שני הצעדים האלה יהפכו את לוח הבמבוק נגד התקפת טרמיטים.

7. אנחנו מערבבים את גדילי במבוק עם דבק לא רעיל, ולאחר מכן לשים אותם לתוך עובש פלדה, עובש אשר מלא רצועות במבוק תחת מכונת לחץ בשיעור גבוה, המכונה לוחצת על התבנית ועל רצועות במבוק בתבנית עובש אחד לשני כדי ליצור את העיצוב הרצוי.

8.לאחר כמה דקות, מכונת הלחץ מסיימת את תהליך הלחיצה, כמה שבועות לאחר מכן אנו פותחים את עובש הפלדה לקבל גלם של עץ במבוק.

9.אנחנו פורסים את חוט הבמבוק לתוך תבנית עבה כדי לקבל את הלוח הלא גמור.הלוח הזה מכיל לחות גבוהה, ולכן אנחנו צריכים לשלוח אותם לבית הכבשן לייבש אותו, לאחר שהלחות מיובשת, הלוחות מוכנים לציפוי הסופי .

10.לבסוף אנו שולחים את הלוח הלא גמור אל מתקני כרסום, החלת ציפוי, אורזים אותם ושולחים אותם ברחבי העולם ללקוחות שונים.

מק"ט: a867630b0f37 קטגוריות: ,

מותג:

למחיר - צרו קשר

צרו קשר לקבלת פרטים לגבי המוצר
שם מלא*
טלפון*
הודעה - לא חובה
למה כדאי לקנות אצלינו:
אייקון אחריות יבואן
אייקון משלוח מהיר
אייקון תשלום מאובטח
אייקון קנייה חכמה
שתף בפייסבוק
שתף בווטסאפ

מה אומרים עלינו בגוגל

בטר המרכז לבניה עיצוב הבית והגן - טירת כרמל Iconבטר המרכז לבניה עיצוב הבית והגן - טירת כרמל

קרן היסוד 9, טירת כרמל

4.8 54 reviews

  • גיא בן ציון ★★★★★
    מחירים זולים שרות אדיב ואמין
    חניה נוחה
    פשוט חוויה קניה יש הכל מהכל
  • meir shitrit ★★★★★
    חנות מיקצועית מחסיקה מוצרי סיקה.מחירים נוחים שירות אדיב ומיקצועי.מגוון מוצרים רחב.
  • Arthur Kiyanovski ★★★★
    אחלה חנות, יש בה כל מה שצריך בחנות מהסוג הזה. נתתי 4 כוכבים במקום 5 בגלל שמשום מה בכל הפעמים שהייתי לקח זמן יותר משהייתי מצפה לשלם בקופה. משהו שם לא מתקתק כמו שצריך, תמיד נתקעים, אין את הקוד הנכון, לא מוצאים את המוצר במסד הנתונים לא יודע … More מה.
  • ינאי ל ★★★★★
    חנות מצויינת לקבלן, לטכנאי, להנדימן וכמובן למתחילים.
  • Zion Shmul ★★★★
    יש שם את כל מה שאתה רוצה, שירות אדיב, מחירים סבירים.
  • משה שפירא ★★★★★
    הכל מסודר עם מדבקות מחירים
    כייף לקנות פה
    מחירים טובים
  • אורן לזרוף ★★★★★
    שרות מעולה פתרון לכל תעלומה

הצג את כל הביקורות הוסף ביקורת

דילוג לתוכן