----- המחירים המוצגים הם לרכישה באתר בלבד ----- המחירים המוצגים הם לרכישה באתר בלבד ----- המחירים המוצגים הם לרכישה באתר בלבד -----

בריכה אובלית – Bestway בסט וואי – גודל 424X250X100 ס”מ

מידע נוסף:

בריכת מסגרת אובלית 424X250X100 ס”מ Power Steel Rectangular כוללת מערכת סינון מים.

משפחת בריכות השחייה, Power Steel  של חברת BESTWAY מציגה פתרון יעיל ונוח להרכבה, פרופילים אובאליים המקנים חוזק למבנה הבריכה. משפחת הבריכות ה-Power Steel מאופיינת במבנה  ה-™TRITECH בו היריעה היא עבה במיוחד ובנויה משלוש שכבות, שכבת פוליאסטר אמצעית. ושתי שכבות חיצוניות הבנויות PVC רשת הפוליאסטר צפופה מצד אחד ועבה מצד שני- מאפיינים המקנים ליריעה עמידות, קשיחות וגמישות. החל משנת 2016 חברת  BESTWAY משנה את תצורת ההדפסה בחלקה הפנימי של היריעה לתצורה חדשה ומרעננת המקנה לבריכה מראה חדש ושונה מהנהוג עד עכשיו בתחום זה של בריכות השחייה, מגיעה עם גוון לבן (גוון המושפע פחות מהחום) על מנת למזער את השפעת מידת החום החיצונית על המסגרת העליונה של הבריכה. מגוון הבריכות במשפחת ה-Power Steel עם מידות הבריכות השונות נותן מענה ראוי לכל משפחה הרוצה להתאים בריכה לשטח הגינה שלה. כמו כן הבריכות על פי המרכיבים שלהם הינן קלות לתפעול ומוצעות במחיר שווה לכל נפש. מבנה דופן הבריכה עשוי משלוש שכבות: שתי שכבות PVC חיצוניות ורשת פוליאסטר ארוגה המקנה ליריעה חוזק וקשיחות מצד אחד וגמישות מצד שני. הבריכה נוחה לריקון המים בגמר העונה, מבנה פתח ניקוז המים מאופיין בפקק מובנה חד כיווני שבעזרתו ניתן גם לווסת את קצב ניקוז המים מהבריכה.

  • מפרט הבריכה ומרכיביה עלולים להשתנות על ידי היצרן ללא הודעה מוקדמת. הבריכה מגיעה כסט מושלם חתום באריזה. ניתן לראות את מרכיבי הסט על האריזה במעמד הרכישה.

בריכה זו מגיעה עם כיסוי, משטח תחתון, סולם ומערכת סינון.

  1. בריכה עם מערכת סינון המבוססת על מסנן נייר.
  2. לפרטים נוספים ניתן ללחוץ על הלשוניות למטה.

סולם 107 ס”מ מודולארי
הסולם
הסולם בסט
משאבה עם מסנן נייר
חיבור צינור 32 מ”מ
משטח תחתון
סט עם מסנן נייר

הבריכה מגיעה ללא כיסוי- ישנה אפשרות לרכוש כיכיסוי
סוי בנפרד.

בריכה עם משאבת פילטר
מידות ונפחים
בריכה עם משאבת פילטר

בתצורה זו מגיעה הבריכה עם משאבת סינון המבוססת על מסנן נייר עם הספק של 2006 ליטר/שעה (530 גלון/שעה). משאבה זו מגיעה עם צנרת בעלת קוטר פנימי של 32 מ”מ המתחברת ישירות אל דופן הבריכה. דגם המסנן הנדרש להחלפה באופן שוטף לתחזוקת המים בבריכה הוא 58094 (נמכר כקיט של שני מסננים ארוזים יחד). יש לשטוף את המסנן על בסיס יום יומי, ולהחליפו אחת לשבועיים. מסנן מלוכלך שלא נשטף גורם לתנועת מים איטית, לפגיעה במשאבה ולמניעת סחרור הכלור במי הבריכה.

אזהרה:

הבריכה מכילה כמות גדולה של מים, בדגם זה יהיה עומס של יותר מ-900 ק”ג למטר מרובע. את הבריכה יש להתקין אך ורק על משטח מהודק, מפולס ויציב, התקנת הבריכה על משטח חולי עלולה לגרום לחוסר יציבות של הבריכה. את הבריכה יש להתקין משטח נקי מעצמים חדים או בולטים, אבנים משתלבות או משטחים לא אחידים. מומלץ לבודד את הבריכה מהשטח עליו היא מותקנת בעזרת מצע ספוגי כזה או אחר לשמירה על קרקעית הבריכה. אסור להתקין את הבריכה על גגות, מרפסות, פלטפורמות מוגבהות ודקים למינהם, יש להיוועץ במהנדס בניה או קונסטרוקטור בכל מצב בו אתם רוצים להתקין את הבריכה שלא על הקרקע. במידה ומחברים לבריכה מערכת סינון, אסור להפעיל אותה כאשר ישנם אנשים במים. יש לדאוג לחיטוי מי הבריכה על פי ייעוץ והדרכה של איש כימיקלים מוסמך.לאחסן את הכימיקלים במקום בטוח והרחק מהישג ידם של ילדים. יש למנוע גישה של ילדים לבריכה כאשר הבריכה אינה בשימוש. יש להשגיח על ילדים בכל זמן בו הם שוהים בבריכה ובמרחק של טווח יד וגישה מיידית בכל רגע. בגמר השימוש בבריכה יש להוציא כל משחק ממי הבריכה וסביבתה בכדי למנוע את רצון הילדים להגיע לשם.

מק"ט: 16e603828eff קטגוריות: , ,

מותג:

1,974.00

המלאי אזל

סוג ועלות משלוח: 7 ימי עסקים - 49 ש"ח
קיימת אפשרות לאיסוף עצמי.
למה כדאי לקנות אצלינו:
אייקון אחריות יבואן
אייקון משלוח מהיר
אייקון תשלום מאובטח
אייקון קנייה חכמה
שתף בפייסבוק
שתף בווטסאפ

מה אומרים עלינו בגוגל

בטר המרכז לבניה עיצוב הבית והגן - טירת כרמל Iconבטר המרכז לבניה עיצוב הבית והגן - טירת כרמל

קרן היסוד 9, טירת כרמל

4.8 54 reviews

  • גיא בן ציון ★★★★★
    מחירים זולים שרות אדיב ואמין
    חניה נוחה
    פשוט חוויה קניה יש הכל מהכל
  • meir shitrit ★★★★★
    חנות מיקצועית מחסיקה מוצרי סיקה.מחירים נוחים שירות אדיב ומיקצועי.מגוון מוצרים רחב.
  • Arthur Kiyanovski ★★★★
    אחלה חנות, יש בה כל מה שצריך בחנות מהסוג הזה. נתתי 4 כוכבים במקום 5 בגלל שמשום מה בכל הפעמים שהייתי לקח זמן יותר משהייתי מצפה לשלם בקופה. משהו שם לא מתקתק כמו שצריך, תמיד נתקעים, אין את הקוד הנכון, לא מוצאים את המוצר במסד הנתונים לא יודע … More מה.
  • ינאי ל ★★★★★
    חנות מצויינת לקבלן, לטכנאי, להנדימן וכמובן למתחילים.
  • Zion Shmul ★★★★
    יש שם את כל מה שאתה רוצה, שירות אדיב, מחירים סבירים.
  • משה שפירא ★★★★★
    הכל מסודר עם מדבקות מחירים
    כייף לקנות פה
    מחירים טובים
  • אורן לזרוף ★★★★★
    שרות מעולה פתרון לכל תעלומה

הצג את כל הביקורות הוסף ביקורת

דילוג לתוכן